Avui comença una nova aventura

Fa molts dies que em volta pel cap, però m'hi resisteixo a pensar que és ja, immediat! Avui marxo a passar uns tres mesos als Estats Units d'Amèrica, a Pennsylvania. I ho faig amb una barreja de por i d'il·lusió, a parts iguals. Em fa mandra desprendre'm del que tinc aquí, però també sé que llavors ho valoro molt més quan no ho tinc. Serà una època de noves coneixences en molts sentits, però amb mi sempre hi haurà la meva gent, la que deixo aquí, els meus paisatges gravats permanentment dins el meu cervell, les cares que enyoraré i que voldré a tornar a veure de seguida, queda aquí aquest trosset de Mediterrani que porto ben endins. Deixo uns quants posts programats, i ja aniré explicant com va la vida per terres americanes. Fins ben aviat!
Aquí, amb la meva gent, hi tinc la meva estona de cel, que espero retrobar ben aviat!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol