"El gran engany" de Dan Brown

Un dia del ja passat estiu, a on la canícula no deixava gaires forces per fer res, vaig agafar una llibre sense amo ni mestressa del prestatge del pis. El vaig agafar a l'atzar i em va caure a les mans "El gran engany" (Empúries) , de Dan Brown (http://ca.wikipedia.org/wiki/Dan_Brown ) , conegut per ser també l'autor d'altres novel·les ja cèlebres com "El codi da Vinci" o bé "Àngels i dimonis". Sense ni adonar-me'n m'hi vaig ben enganxar. El llibre narra una història de conspiracions a on res no és el que sembla. Un meteorit trobat a l'Àrtic que sembla que és la prova de l'origen extraterrestre de la vida a la terra, les forces d'elit especials dels Estats Units entestades a amagar secrets, la filla díscola d'un candidat a president dels EUA, un científic emminent... Tota una barreja molt interessant que mostra com en pot arribar a ser de cruel la lluita pel poder, capaç de trepitjar i eliminar tot el que hi hagi davant dels qui volen aconseguir-lo. Un llibre interessant, que com es diria planerament "passa bé", alienar-se dels quefers diaris i deixar que treballi la ment intentant desxifrar el paper dels protagonistes que no són el que semblen...


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol