Pèrdues de temps inútils

Sovint sento una gran sensació d'inutilitat quan perdo temps de manera absurda per culpa de la mala administració que tenim. Per culpa de l'administració espanyola, per alguna tonteria que no entenc, cada tres mesos m'he d'anar a fer el carnet sanitari europeu. Em diuen que com que el meu contracte té data de finalització (el 2014!) no em poden fer el carnet. Jo em pregunto: no em poden fer un carnet fins el 2014 i així no cal que perdi el temps cada tres mesos? Es veu que no. Primera absurditat i pèrdua de temps. La segona ve quan vaig a la tresoreria de la Seguretat Social i no m'atenen perquè ara tot va amb cita prèvia (personalment no ho havia vist anunciat enlloc). Hi ha funcionaris que no fan res i a mi em toca girar cua (i a molta altra gent també) i demanar el cony de cita per a poder anar-hi. El meu temps m'agrada destinar-lo a fer el que a mi em dóna la gana, no a perdre'l inútilment.. És vergonyós com funciona aquesta merda d'administració espanyola. Espero que el dia que siguem lliures, la nostra administració no sigui tant incompetent com l'espanyola! 



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol